Moją dziewczynę poznałem w serwisie randkowym...

Moją dziewczynę poznałem w serwisie randkowym...


Siemka. Jestem konkretnym kolesiem, także nie będę tutaj za dużo ściemniał, w końcu wiadomo, że każdy ma swoje sprawy i nie chce zagłębiać się w mętne rozważania jakiegoś typka…

Do rzeczy. Faktycznie jakiś czas temu dałem się namówić swoim znajomym na rejestrację w serwisie randkowym, dzięki temu udało mi się poznać niejaką Ewkę. Oczywiście jak pewien procent malkontentów, na początku nie byłem pozytywnie nastawiony do tego pomysłu. Myślę sobie - co ja będę biedny robił, godzinami ślęcząc przy monitorze, przecież nie mam w domu nawet komputera. Po prostu nie jestem fanem internetu, wolę spędzać wolny czas na łonie natury. Zajmuję się hodowlą koni, ale to tylko tak na marginesie.

W każdym razie będąc lekko wstawionym, na jakieś imprezie, zgodziłem się na założenie konta w portalu randkowym. Mam taką koleżankę, która lubi swatać wszystkich wokół, chociaż sama jest tzw. starą panną. Jak to bywa czasem zwykły przypadek kieruje naszym losem, tak było i tym razem. Dla świętego spokoju zgodziłem się, żeby założyła mi konto. Oczywiście była na tyle pomocna, że pomogła mi wybrać zdjęcie i uzupełnić profilowe informacje. Bez niej pewnie tego bym nie zrobił.

Nie bardzo miałem ochotę na tego typu podryw, ale stało się, więc po miesiącu okazało się, że mam kilka wiadomości w swojej skrzynce. Widać kogoś zaciekawiłem, czyli nie jest jeszcze tak źle. Napisała do mnie Ewka. Spojrzałem na zdjęcie i okazało się, że to... moja sąsiadka. Mieszkała niedaleko, i często ją widywałem jak spacerowała z psami. Postanowiłem jej odpowiedzieć. Po kilku dniach konwersacji umówiliśmy się w okolicy. Była zdziwiona, że wiedziałem gdzie mieszka. Na spotkaniu, które okazało się być bardzo przyjemne, przyznała, że interesowała się mną, ale nie miała śmiałości podejść. Oglądała mnie tylko z daleka, jak obiekt muzealny. Spotkanie w serwisie randkowym okazało się czystym przypadkiem. Szczęśliwy traf mimo wszystko…

Sprawdź jakie są aktualnie najlepsze serwisy randkowe w Polsce: https://portale-randkowe.online/

Komentarze